luni, 16 februarie 2015

Capitolul I - Ishtar


   Iiiiiishtaaaaar! - un strigăt șoptit și doi ochi năpraznici mă fac să sar în sus din somnul adânc! Am deja hangerul în mână! Sudori reci mă trec peste spinare! Ușor , mă potolesc. Îmi amintesc cine sunt! Mă liniștește durerea din inimă! E aici! La locul ei. Mă simt bine! Eu sunt AL Nour... Barbarul... Sunt cel pe care oamenii nu îndrăznesc să îl privească în ochi. Năpraznicul! Dușmanii mei tremură la gândul că exist.... De n-aș mai exista! De s-ar sfârși odată!!!! Să pot să îl privesc pe Allah în ochi! Să îmi spună de ce...
    Ishtar.... Necredincioși! Păgâni! O atrocitate! O adunătură de curve care își spun fecioare! Fecioarele curve! Abia așteaptă câinii mei turbați să-i dezleg din lesă! Loviți! Siluiți! Înrobiți! Stârpiți fecioarele! Până seara vor rămâne doar curve! Care or să mai rămână... Ardeți templul păgân! Dărâmați zidurile! Allah Akbar! Allah Akbar! Moarte vrăjitoarelor! Sunt un sălbatic! Un barbar! Sunt singur....
     Galopul cailor minunați pur sânge! Calul meu face cât o sută de fecioare! Praful se ridică în urma noastră! Pârjolul e în față. Izbesc în poarta templului! Întotdeauna intru călare! În fața mea se desfășoară un spectacol pe care destinul mi-l arată cu încetinitorul. Miros de tămâie și smirnă îmi inundă simțurile. Ishtaaaar...o incantație. Fecioare diafane fac scut în fața preotesei. Sunt jertjă deja! Istaaaar! Mă simt prins într-o vrajă! Mă arde! Strâng puternic mânerul sabiei mele! Pavăza mea! Odată lovesc!  Doar odată! Istaaaar....
   Ochii aceia i-am mai văzut undeva... Ochii aceia care se vor sfidători dar tremură de frică! Ce ochi plini de curaj! Nu vor să se plece în fața mea! Determinare în fața morții! Un vlăstar de zeu? Istaaaaar.... Câinii mei devin nerăbdători. Îi simt cum freamătă pe caii lor! Mirosul de sânge le-a umplut rațiunea! E timpul secerișului! Istaaaaar.... Un gest smuncit din mâna stângă îi face să încremenească pe toți! Nu există nesupunere! Există doar moarte! Mă dau jos de pe cal. Istaa... Incantația se oprește! Pentru copilele acelea e prea mult! Fug ca iepurii speriați din fața șoimului! Ea de ce nu fuge? Știe că vin să îi curm zilele. Simte mirosul de moarte! Și totuși e acolo! În picioare! Nu în genunchi! Și totuși știe că eu sunt stăpân! Ochii aceia... De sălbăticiune speriată... Ucide-o! Până  nu e prea târziu! Ucide-o! Istaaaar...Mâna coboară spre mânerul sabiei ! Știu deja senzația care mi-o dă trecutul ei prin carne! Istaaaar.... Ochii ei scapără și mă înfruntă! O admir...Sabia începe urcușul din teacă! Ucide! Istaaaar... Ucide acum! Ucide păgânii! Stârpeste necredincioșii! Istaaaaar... Capul ei se ridică semeț! Allah! Pe barba profetului ! Nu am văzut în viața mea o vrăjitoare  mai frumoasă! Shaitan o ajută! Trebuie ucisă! Istaaaar.... Privesc ochii. Rămân mut! Ochii aceia... Ochii aceia nu mint! Stie ca e aproape sfârșitul și totuși... Admirație? Pentru călău???? Eu nu am suflet! ...oare?
  Sunt momente când știi că nu există timp! Când spatiul încremenește, îngheață. Când se condensează tot într-o singură clipă. O clipă de eternitate! Un moment definitoriu. O bifurcație a soroacelor!
    Așa am aflat că am suflet. Am văzut sufletul meu arzând în ochii vrăjitoarei! Am fost vrăjit! 
     - Ucide-mă barbarule!  și gata... căzu leșinată la pământ. Dar pentru o clipă, pentru doar o clipă ne-a dominat pe toți! Allah!!! Ce făptură! Vlăstar de zeu de bună seamă! Ochii aceia nu m-au lăsat să o ucid! Ochii aceia!!! Binecuvântare și blestem! Ură și ..dragoste? 
   
     -Eli... Viața mea! Lumina ochilor mei! Unde ai fost până acum? Unde ai umblat?
     - Ce-i dragostea?
     - Dragostea ești tu! 
     - Și atunci tu cine ești?
     - Eu sunt tu! Tu ești eu! 
     - Te iubesc! Te iubesc!
     - Ia-mă! Sunt a ta! Fă-mi ce vrei!
     - Eli... iți aduci aminte prima noastră dragoste? 
     - Iubitul meu nebun.... Taci! Și iubește-mă! Și așa prima dată nu se pune! 
     - Cum să te iubesc Eli?
     - Iubește-mă de două ori! ... Și-odată bine! 
     - Pui de drac!

     Am intrat în iatacul tău. Erai în picioare. Mă sfidai! Știai că te admir pentru că mă sfidai! Credeai că stii ce o să urmeze. Siluirea! Sfidarea era felul tău de a te împotrivi. NU O SĂ MĂ AI IN VECI! Cât erai de minunată!!
      - Toarnă! ți-am poruncit de pe scaun! Încet și la fel de sfidător te-ai apropiat de mine și mi-ai turnat privindu-mă! Ai turnat până s-a umplut pocalul și apoi a curs pe jos! Te priveam! Câtă mândrie! Ai golit toată sticla cu o satisfacție profundă! Și apoi ai ridicat semeață capul! Te vroiai disprețuitoare! Am luat pocalul în mână și cu picioarele am izbit masa! În cinstea disprețului tău! Am urlat! Te-ai speriat și te-ai refugiat în pat! Ți-a părut rău imediat! Eram deja acolo, întins și privindu-te cu interes! Ai înlemnit! M-am ridicat și am plecat.
       A doua seară mi-ai turnat sticla în pocal și restul pe picioare! Mă priveai la fel de sfidător! Dar nu îți mai era teamă! Am plecat fără să beau!
       A treia seară mi-ai turnat sticla direct în cap! Și ochii iți erau plini de bucurie! 
      - Femeie nebună! am smuls hainele de pe mine și mi-am turnat o carafă de apă în cap! Gol m-am urcat în pat și am adormit
       Ishtaaaaar!.... Tresar. Deschid ochii. Văd ochii tăi la nivelul nasului meu! Când ai hotărât tu că vrei să mă iube... Nu asta vrei! Hangerul meu îmi apasă beregata! Nu glumești! Simt cum picură sânge... Tremuri dar ești hotărâtă! Și ai victoria în ochi! Un gest și sunt mort! Te văd ! 
      - Ucide-mă! Te rog, ucide-mă! 
     Citesc în ochii tăi că ești încurcată! 
     - Ucide-mă! 
    Întind mâinile și cu o smuncitură sunt peste tine! Hangerul îți sare din mână! Îl iau!  Ochii tăi aruncă flăcări de ură! Cu mâna stângă iau mâna ta dreaptă și pun hangerul în palma ta împingându-l spre gâtul meu! 
    - Ucide-mă! 
    Ești fascinată! Simt cum mâna ta se opune! Mâna ta vrea să mă salveze?

    Privindu-te în ochi îți rup cămașa! Acum mâna ta împinge hangerul spre gât! Iar curge sânge! Din amândoi... Picuri de sânge ajung pe buzele tale! Simt sărutul acesta sângeriu! Sunt canibal! Mă hrănesc cu carnea ta! Mă hrănesc cu carnea mea! Ție de ce îți place?
   toată povestea? clik aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu